Bármely Regisztrátorral, a Nyilvántartóval, továbbá az Alternatív Vitarendező Fórummal szemben felmerülő reklamációs panaszát az alábbi adatlap kitöltésével nyújthatja be. 

A reklamációs panasztétel nem jár fizetési kötelezettséggel. Panasz lehetőségek:


1. Panasz egy Regisztrátorral szemben

A domain igénylővel szerződéses viszonyban álló, a Nyilvántartó által felhatalmazott Regisztrátorral szemben, a domain regisztrálással, delegálással és fenntartással összefüggő, (nem a Vitarendezési Eljárási Szabályzatban szabályozott döntnöki vitarendezési eljárásra tartozó) tevékenységével panasz terjeszthető elő. 

A panaszt a Nyilvántartó 15 munkanapon belül vizsgálja ki és válaszolja meg a rendelkezésre álló adatok, valamint a benyújtott dokumentumok alapján. 


2. Panasz a Nyilvántartóval szemben 

A Nyilvántartó, mint a .hu közdomainek kezelője, a regisztrált domain nevek, valamint az azokkal kapcsolatos adatok nyilvántartásával, őrzésével, fenntartásával, hozzáférhetővé tételével kapcsolatos (nem a Vitarendezési Eljárási Szabályzatban szabályozott döntnöki vitarendezési eljárásra tartozó) tevékenységével kapcsolatban panasz terjeszthető elő.  

A panaszt a .hu névtér szabályozásáért felelős Internet Szolgáltatók Tanácsa Tudományos Egyesület vizsgálja ki és válaszolja meg 15 munkanapon belül a rendelkezésre álló adatok, valamint a benyújtott dokumentumok alapján. 


3. Panasz az Alternatív Vitarendező Fórummal szemben 

Az Alternatív Vitarendező Fórum valamely eljárásával, döntésével kapcsolatban panasz terjeszthető elő.  

A panaszt a .hu névtér szabályozásáért felelős Internet Szolgáltatók Tanácsa Tudományos Egyesület Elnöksége vizsgálja ki és válaszolja meg 15 munkanapon belül a rendelkezésre álló adatok, és benyújtott dokumentumok alapján. 




Kapcsolódó cikkek