Új tartalmakkal bővült a Tudástár menüpont!
Tudástárunkat új, hasznos tartalmakkal bővítettük, hogy még könnyebben eligazodj a digitális térben.
Több domain fenntartása egy témára: mikor éri meg?
Az online jelenlét ma már elengedhetetlen a vállalkozások számára, azonban a digitális térben való igazán sikeres működéshez néha nem elegendő egyetlen weboldal felépítése. Több domain fenntartása egyetlen téma vagy szolgáltatás kapcsán elsőre talán feleslegesnek tűnhet, mégis egy sor esetben nyerő stratégia lehet, ami több látogatót és ügyfelet hoz a vállalkozásnak.
Olvasd el a cikket ide kattintva!
Hírlevelezés saját domainről: kezdő útmutató lépésről lépésre
Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb online kommunikációs eszköz, amely lehetőséget ad a vállalkozásoknak arra, hogy közvetlenül elérjék ügyfeleiket. A sikeres hírlevelezésnek több kulcsa van – a megfelelő domain kiválasztása, a jó tartalom, az időzítés, és persze a jó levélküldő szolgáltatás megtalálása.
Olvasd el a cikket ide kattintva!
Weboldalkészítés: sablon vagy egyedi fejlesztésű weboldal?
A weboldalkészítés két módon közelíthető meg: vagy sablonból dolgozunk, egy már létező weboldalmotor megoldásait használva, vagy egyedi fejlesztéssel készíttetünk, teljesen a saját igényeinkre alakítva azt. A két megoldás jelentősen eltér, nem csak a szükséges idő és büdzsé tekintetében, de azért is, mert alapvetően eltérő helyzetekben lehet rájuk szükség.
Olvasd el a cikket ide kattintva!
Alternatív domainválasztások: tippek és stratégiák az egyedi és hatékony webcímekhez
Egy jól megválasztott domain név az online jelenlét alapköve. A domain nemcsak technikai cím, hanem egyben a márka digitális névjegye is, meghatározza, hogyan találnak rá az emberek a weboldalra, milyen első benyomást kelt bennük a név, mennyire fognak rá később emlékezni.